Læs vores forside med nyheder, kommentarer, o.a Den 1'ste post fra de 30 nyeste emner, som RSS2 feed Debatér i vores debatforum Bidrag til vores wiki opslagsværk Besøg vores engelske søsterside Læs vores forside med nyheder, kommentarer, o.a   Ateistisk Forum

Religion Gud? Helligånd? Karma? Reinkarnation? Diskutér Kristendom, Islam og andre religioner for at udfordre og belyse deres indhold.

Emne værktøjer Visningsmåde
(#1)
Gammel
tarni's avatar
tarni (Offline)
Erfaren

Registreringsdato: Jul 2012
Lokation: i det molekylære dimension
Standard nøder kritik alle steder. - 21-07-2012, 01:17

holla folk.

jeg har og nok altid vil være ateist. da jeg ikke kan se hvad skulle. få mig ændre denne holdning, men har dog brugt meget tid til at læse og skrive på muslimske, og kristne, jødiske sider. da jeg finder det meget forbavsende. og wierd, at der er så mange religioner. der mener der kun er en gud. men så mange religioner har de samme personer i deres. hellige skrifter.

men tilbage til mit spørsmål. jeg vill stille.

jeg som ateist. respektere, men ikke enig i de forskellige religioner der er. men respektere dem. da dette er viden og historie, og enda hjulpet. til vores viden som ateister. men møder flere og flere, der ser religion som noget skidt. og forkert... er det ikke bare at gøre ateisme til religion. som alle de andre. for mig er ateisme, for at blive klogere. jeg stempler ikke folk. hader dem ikke pga de ikke er ateister. men prøver at forstå

ville bare lige høre om jeg helt forkert på den,`?
Besvar med citat

Online brugere der ser på dette emne lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Emne værktøjer
Visningsmåde
Trådet visning Trådet visning

Regler for indlæg
Du kan ikke starte nye emner
Du kan ikke svare på indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke rette dine indlæg

vB code er aktiv
Smilies er aktiv
[IMG] kode er aktiv
HTML kode er ikke aktiv